A True Story
Giulio and Alessio are two gay guys in their 20's who meet in Rome during a fiery month of August. Despite being very different, they are attracted to each other. Alessio is only staying in the capital for the weekend. This short term relationship will bring to light ancient wounds, forcing the two to face an unexpected tenderness and the blossoming of an overbearing and unprecedented feeling.