Aftershock
Chile has it all: gorgeous landscapes, smokin' hot babes, cool dudes and the wildest parties. For an American tourist, nicknamed Gringo (Eli Roth) by his two Chilean pals Ariel (Ariel Levy) and Pollo (Nicolás Martínez), the trip has been heaven on earth—except that he just can't hook up with the ladies. Gringo's luck seems to change when the group meets a trio of babes: Russian model Irina (Natasha Yarovenko), non-stop party girl Kylie (Lorenza Izzo) and her serious sister Monica (Andrea Osvárt). A night at the hottest local dance club turns into a night of terror and panic when a violent earthquake brings down paradise. Our unlucky heroes must run for their lives from looters, escaped convicts, and the inevitable aftershocks.