Agnosia
This visually stunning and elegant story follows the life of Joana Prats, a beautiful, young woman who suffers from agnosia. As the only one who knows the deep, dark secret left behind by her father, she is drawn into a sinister and life-threatening plot by those trying to garner information, taking advantage of her sensory confusion. The deceitful criminals will stop at nothing to get what they want and as the plot unfolds, will her two closest suitors protect her from falling victim to their cunning plans?