Alex's Halloween
In this fun family film, 8-year-old Alex prepares for Halloween by dressing up in different costumes and imagining himself as those characters. More than anything, he wants to go trick or treating with his older brother, who only agrees to go if they can acquire tons of candy and sneak it past their health-fanatic mom.