All Tied Up
Brian Hartley has finally found the girl of his dreams in Linda. Unfortunately, he can't convince her or himself that it's really true. When she catches him with another woman, she finally decides she's had enough and vows to never see him again. Frenzied from the loss, Brian breaks into her house to try to talk her into seeing him again, but Linda and her roommates Kim and Sharon instead bind him to the bed.