Amusement
Three women. Three separate lives. Three unique versions of fear ... which become a single journey into terror. Laura Breckenridge ("Loving Annabelle," "Southern Belles"), Katheryn Winnick ("Failure to Launch," "Two Weeks Notice") and Jessica Lucas ("Cloverfield," "She's the Man") star as three onetime childhood friends now being stalked by a serial killer whose decade's old hatred is about to become murderous in this terrifying thriller. Keir O'Donnell ("Wedding Crashers," "The Break-Up") and Tad Hilgenbrink ("American Pie Presents Band Camp") play their unwitting boyfriends drawn into their wide-awake nightmare.