An Unforgettable Year - Autumn
An ambitious law student who hates music needs to make a perfect plan to get hired at the office she interns at – until she meets a charming singer who shakes her life. While she's living her first love, she needs to face her own past and decide what's more important: do what she loves or learn to love what she does.