An Urban Allegory
A ballet dancer is late for an audition for a show inspired by Plato’s Allegory of the Cave. She arrives with her seven-year-old son, Jay, and begs the director to give her a chance. But when the rehearsals start, Jay escapes, embarking on a poetic and philosophical journey through Paris.