The Capsule
A group of seven stone-faced women are awakened by candlelight in a palatial mansion, perched at the top of a Cycladic rock. They engage in a bizarre series of ritualistic endeavours for their matriarch, which could prove to be just as incredible as life itself, before receding back to their lair.