And the Crows Will Dig Your Grave
Wells Fargo hires bounty hunters to protect its gold transports from the notorious outlaw Glenn Kovacs. Jeff Sullivan, one of the hired gunmen, buys the freedom of Dan Barker, a prisoner who may lead him to Kovacs. When Barker escapes from Sullivan, the other bounty hunters pursue him also, leading to the ultimate showdown between all parties.