Angela
Angela (Isis Valverde) meets Raul (Gabriel Braga Nunes) and immediately believes she's found someone who loves her free spirit as much as she does. The irresistible attraction leads the couple to abandon their lives to pursue the dream of living by the shore. However, the relationship deteriorates into abuse and violence, giving rise to one of Brazil's most infamous murders.