Apple Music Presents: Chris
Some of pop music’s greatest achievements have come via transformation. This exclusive short film takes a close look at Christine and the Queens’ Héloïse Letissier as she considers the connections between her highly anticipated second album and the new persona from which it takes its name: Chris. Filled with behind-the-scenes footage, it’s a daring exploration of self and sexuality, identity and perception.