Arodan
A young lady is been relegated because society thinks she couldn’t do much more and sent to a forest of IGOGOs (A tribe that feed on human flesh), to find the kingship staff and became the king of the land. She began the journey where she must confront her dreams, vision, crossing the darkness into the light to safe the land.