Assembled: The Making of Echo Assembled: The Making of Echo
Born in the heartland. Raised in the concrete jungle. Maya Lopez didn’t ask to be bad; she never had a choice. Join us as "Assembled" goes behind-the-scenes of Maya’s own groundbreaking series: "Echo." Discover how members of the production’s cast and crew learned American Sign Language to create a more inclusive and accessible on-set environment. Witness the filmmakers taking unprecedented steps to portray Native American culture truthfully, and without artifice. Spend time with powerhouse actor Vincent D’Onofrio as he brings the Kingpin to monstrous life once more. The unboxing of this series' creation culminates with viewers getting a front-row seat to Marvel Studios’ and Choctaw Nation’s first collaboration on a powwow.