Astronaut
Angus is an elderly widower in a dysfunctional family. When a billionaire announces a competition that grants three individuals a chance to fly in space, Angus sees his chance to live out a lifelong dream. Lying about his age, Angus successfully enters the competition, and wins one of the three spots.