Night Sky
Irene and Franklin York, a retired couple, have a secret: a Chamber buried in their backyard that miraculously leads to a strange, deserted planet. When an enigmatic young man arrives, the Yorks’ quiet existence is upended and the mysterious Chamber they thought they knew so well turns out to be much more than they could have ever imagined. Starring Sissy Spacek and JK Simmons.
To The Stars
Irene and Franklin York have a secret: a Chamber buried in their backyard which leads to a strange, deserted planet. But surprising revelations make them reevaluate what they think they know about it.
La Capilla
Franklin and Irene decide what to do with the mysterious man from the Chamber. Single-mother Stella grapples with revealing a family secret to teenaged daughter Toni.
As Irene finds a new zest for life, Franklin becomes more suspicious of Jude. In Argentina, a visitor has something important to give Stella and Toni.
Irene helps Jude search for someone he has lost. Franklin forms an unexpected bond. Stella begins her mission with help from an old friend.
Irene goes to new lengths to help Jude. Stella and Denise both visit places that haunt their past. Franklin gives Byron an unexpected gift.
A shocking discovery divides Franklin and Irene. Tensions between Stella, Toni, and Nick reach new heights. Jude recruits Denise into his search.