Autopsy
Emily Johnson, her boyfriend Bobby and their friends are recent college grads driving cross-country, taking a last vacation together before they face the "real" world. An accident leaves them hurt and stranded on a lonely Louisiana road. When the ambulance arrives, it whisks them to Mercy Hospital. With a minimal staff and many of its floors empty, the hospital is an eerie place - but that's only the beginning. The staff are conducting inhuman experiments on helpless patients under the instruction of Dr. Benway, a direct descendant of the infamous New Orleans family that committed atrocities in the 19th century.