Bad Hair
In this horror satire set in 1989, BAD HAIR follows an ambitious young woman (Elle Lorraine) who gets a weave in order to succeed in the image-obsessed world of music television. However, her flourishing career comes at a great cost when she realizes that her new hair may have a mind of its own.