Balls Up
In this raunchy, over-the-top comedy, marketing executives Brad (Mark Wahlberg) and Elijah (Paul Walter Hauser) go "balls out" and pitch a bold full-coverage condom sponsorship with the World Cup. After their drunken celebration in Brazil sparks a global scandal, they must outrun furious fans, criminals, and power-hungry officials to salvage their careers and make it home alive.