Bandslam
When gifted singer-songwriter Charlotte Banksasks asks new kid in town Will Burton to manage her fledgling rock band, she appears to have just one goal in mind: go head-to-head against her egotistical musician ex-boyfriend at the biggest event of the year, a battle of the bands. Against all odds, their band develops a sound all its own with a real shot at success in the contest. When disaster strikes, it’s time for the band to make a choice: Do they admit defeat, or face the music and stand up for what they believe in?