Bartleby
At a public records office, a seemingly normal boss has hired a new employee named Bartleby. Bartleby however, is eccentric and with each passing day, he begins to refuse his boss' orders which only gets worse. Eventually, the boss finds himself clueless as to what to do about Bartleby as he discovers even stranger things about him.