Batman: Soul of the Dragon
Set in the midst of the swinging 1970s, this Elseworlds adventure finds Bruce Wayne under the training of a master sensei. It is here that Bruce, along with other elite students, are forged in the fire of the martial arts discipline. These lifelong bonds will be put to the test when a deadly menace arises from their past. It will take the combined efforts of Batman and world-renowned martial artists Richard Dragon, Ben Turner and Lady Shiva, to battle the monsters of this world and beyond!