Bellamy Brothers - Legends on Stage
One of the most successful duos in the history of country, The Bellamy Brothers, burst onto the scene in 1976 with "Let Your Love Flow," a crossover hit that topped the Billboard Hot 100. They followed that success with their first Country 1, "If I Said You Had A Beautiful Body," and in the next two decades had more than fifty hit singles, twenty of them topping the country charts.