Ben Collins: Stunt Driver
World-renowned stunt driver Ben Collins takes you on a gripping, adrenaline-filled joy ride as he hunts for the perfect stunt car for a high-octane, Hollywood-style car chase. Cars such as the McLaren 650S, Aston Martin Vanquish, Ariel Nomad, Jaguar F- TYPE, and Ford Mustang are pushed to their absolute limits on Ben's mission, as he dices with death with planes and tanks in hot pursuit.