Bethany
After Claire's mother dies, she and her husband move back to her childhood home only to have the abusive and traumatic memories of her mother come back and bring unrest into the house. Claire soon finds herself in a fog of past and present when her imaginary friend from childhood begins haunting her memories. What is this terrifying thing that is trying to reach out to her, and what does it want?