Betrayed At 17
Widowed mom, Michelle Ross, is thrilled when her shy teenage daughter, Lexi, goes out with the high school football star, Greg. What she doesn't know is that Greg has an ulterior motive - to win a bet by sleeping with Lexi on their first date and capturing it all on video. Once Greg's bitter ex-girlfriend Carleigh hears about the "date", she starts emailing the video around school. The video quickly goes viral and many lives are destroyed. Lexi's mom vows to get justice.