Beyond the Sky
Chris Norton has been hearing about alien abductions his entire life but, in his gut, he knows they are not real. Setting out to disprove the alien abduction phenomenon once and for all, he attends a UFO convention to meet alleged abductees and reveal the truth behind their experiences. It is only when he meets Emily, who claims to have been abducted every seven years on her birthday, that Chris realizes there may be more to these claims than meets the eye. With Emily’s 28th birthday only days away, Chris helps her to uncover the truth as they come face to face with the reality that we are not alone.