Big Jake
In this final film from legendary Western director George Sherman (THE COMANCHEROS), John Wayne is an aging Texas cattle man who's outlived his time. He must quickly swing into action and reconnect with his estranged family after outlaws kidnap his grandson "Little Jake"and wound his son. Featuring Richard Boone, Bobby Vinton and Maureen O'Hara.