Billy & Buddy
Buddy is an abandoned young cocker spaniel waiting dejectedly in his cage for a kind, new owner to adopt him. Suddenly, Billy, a little boy whose hair is as red as Buddy's, appears.It's love at first sight and the beginning of a great friendship. Not so much for Billy's parents, however... This is where the trouble begins!