Black Tigress
Lola, a saloon dancer arrives in the town of Sant'Anna with some other dancers. The town is however terrorized by El Diablo an outlaw who wants to sell the surrounding land to the railroad company. Lola helps the colonists rebel together with Rod, a youth who has fallen in love with her.