Black Water
Maxim, his brother Petya and Maxim's new girlfriend Pauline come to a godforsaken village, where they settle in an old abandoned ship with a very bad reputation among the locals. One night, Pauline disappears, and the brothers rush to search for her. When she returns, strange things begin to happen around her. While Maxim fears for the girl, Petya has his suspicions that it's not Pauline at all.