Blood Father
After her boyfriend, a drug dealer, set her up after stealing a fortune from a drug cartel, Lydia (Erin Moriarty), an 18-year-old girl, is forced to escape. While running away, she will find just one ally, her messy father, John Link (Mel Gibson), an alcoholic and ex-convict who wants to be a good father for her. Now it's his chance to do something about it and save his daughter's life, even putting himself in danger.