Blood Fest
Fans flock to a festival celebrating the most iconic horror movies, only to discover that the charismatic showman behind the event has a diabolical agenda. As festival attendees start dying off, three teenagers, more schooled in horror-film cliches than practical knowledge about neutralizing psycho killers must band together and battle through various madmen and monstrosities to survive.