Cooties
A horror comedy with unexpected laughs and unapologetic thrills. When a cafeteria food virus turns elementary school children into little killer savages, a group of misfit teachers must band together to escape the playground carnage. The film stars Elijah Wood, Rainn Wilson, and Alison Pill as teachers who fight to survive the most unruly students ever on the worst Monday of their lives!