Blue Lips
Six characters from six different cities around the world experience an event in their lives that kills something inside them. Unable to cope with these deaths, they are lost and without direction. For different reasons, they will all travel to Pamplona during San Fermin Festival 2012. The relationships with each other will help them overcome the conflicts that are killing their inner selves.