Mud Flower
Augusto Talanquer, a well known biochemical researcher, abandons his wife, his work, and his comfortable life to go after Marlene, an extraordinarily beautiful fourteen year old girl, who burst into his life unexpectedly. One day, Genaro, a psychotic and lewd sailor, snatches Marlene from Augusto’s custody, seducing her and, finally, kidnapping her, he takes her to the ominous port of Tampico. Augusto desperately tries to free her...