Starring Neil Morrissey
Join Bob as he shows you the amazing world of eco homes and recycling centers and learn how things you throw away can be used to make something new. See how everyone can join in and have fun building eco homes with unusual materials for strong foundations, big walls and sturdy roofs. And watch what happens to your plastic bottles when they are collected, sorted and made into something brand new!