Bolt
The days of canine superstar Bolt (John Travolta) are filled with danger and intrigue ... until the cameras stop rolling. But Bolt doesn't know that he's on a TV show; he thinks his amazing powers are real. When Bolt is accidentally shipped from his Hollywood soundstage to the mean streets of New York, he begins his most-amazing adventure: Armed only with his delusions and accompanied by a cat and a hamster, he sets out to to find his owner, Penny (Miley Cyrus).