Brahms - Symphony No. 1
Les Dissonances, an homage to the famous quartet of Mozart, is a collective of artists created by violinist David Grimal. Together, they play Symphony No. 1 by Johannes Brahms. It represents the return to the great classical symphony in classical music history.