Mozart - Violin Concerto No. 3
Led by David Grimal's Stradivarius, the twenty-six-piece ensemble Les Dissonances reveals the luminosity and virtuosity of the Violin Concertos by Wolfgang Amadeus Mozart. In this concert Violin Concerto No. 3 in the Cité de la Musique.