Broken Rage
A seemingly unremarkable man but actually a hit man called “Mouse” is caught by the police. In exchange for his freedom, he goes undercover, infiltrates a drug ring, and arranges a fake deal, but an unexpected turn of events occurs... Director Takeshi Kitano presents a two-part film: a serious yakuza action and a self-parodying comedy of the same story. What is the fate of "Mouse"?