Bullet
Frank 'BULLET' Marasco is nearing retirement, but he is still the meanest undercover cop in LA. Whether he's fighting bad guys, or MMA style fights, he's always the toughest guy around and the first to use his fists or gun. After another undercover drugs bust, BULLET comes up against the local drug barons – the Kane bros – and no side will back down. When the Governors' daughter is kidnapped and then his grandson, BULLET takes the law into his own hands, and no one will stop his relentless pursuit for revenge.