Bulletproof 2
Bulletproof 2 outrageously brings back Jack Carter and Archie Moses in this hilarious action comedy. Special Agent Jack Carter (Faizon Love) is assigned to take down a powerful South African crime family. Begrudgingly Carter assumes the identity of Archie Moses (Kirk Fox), a criminal with crucial ties to the case, but more notably the person who accidentally shot him in the head 25 years earlier. When a meeting between two cartel syndicates goes horribly wrong, the real Moses gets unwittingly put in danger. Carter and Moses must figure out how to stay alive while trying to foil an international multi-million dollar money laundering scheme.