By the Gun
Nick Tortano (Ben Barnes), an ambitious criminal from the streets of Boston, finally proves himself to the boss (Harvey Keitel) after years of idolizing Italian gangsters. Once he becomes a made man, Nick's loyalty is tested when he must choose between his family, his girl (Leighton Meester) and the Mafia he was so desperate to join.