Cadaver
On the first day of their anatomy class, medical students Seon Hwa (Han Ji Min), Jung Seok (On Ju Wan) and Gi Beom (Oh Tae Kyung) are assigned to work on the cadaver of a young woman with a rose tattoo on her chest. Shortly after their first class, the students begin to experience the same nightmares and hallucinations featuring a one-eyed surgeon. Stranger still, Seon Hwa's classmates begin to show up dead – murdered, with their hearts removed from their bodies. Seon Hwa, convinced that these events have something to do with the cadaver she worked on in class, is determined to find out the woman's identity. Can she, Gi Beom, and Jung Seok find out the truth before it's too late?