Car Cemetery
In a post-apocalyptic world, gangs of punks take shelter in a junkyard at the edge of a nuclear crater. Here among the car wrecks, the outcasts hide from the police and indulge in their sexual fetishes. Leading them is Emanou—a rockstar and messianic agitator who promises music instead of salvation.