Carry the Darkness
In 1993, Travis Baldwin is a misunderstood metalhead teenager amidst a world steeped in the Satanic panic. Lured by a mysterious entity that begins wreaking havoc, can Travis protect himself and his friends while being blamed for the atrocities surrounding him? Besides a few friends and a newcomer detective, the town eagerly accuses Travis while remaining blind to the true evil in their midst.