Carts of Darkness
In the picture-postcard community of North Vancouver, local bottle pickers haved turned the act of binning into a thriving subculture of shopping cart racing. Murray Siple, a former snowboarder and sport film director injured in a serious car accident ten years ago, returns to filmmaking to capture their story in the documentary Carts of Darkness.