Cash McCall
More than thirty years before his acclaimed portrayal of a like-minded corporate executive in "Barbarians at the Gate," AcademyAward-nominee and Emmy Award-winner James Garner ("Maverick," "The Rockford Files") put in a winning performance as a similarly unreconstructed capitalist in the grip of merger mania. Based on the best-selling novel and co-starring Natalie Wood ("West SideStory," "Splendor in the Grass") as the woman he wants and the daughter of the man whose company he seeks to acquire.