Casino
Robert De Niro, Sharon Stone and Joe Pesci star in director Martin Scorsese's riveting look at how blind ambition, white-hot passion and 24-karat greed toppled an empire. Las Vegas 1973 is the setting for this fact-based story about the Mob's multi-million dollar casino operation - where fortunes and lives were made and lost with a roll of the dice.